19 август 2015

Аха-а-а-а, имаш интернет!

Много го бива Петър Москов в тънките сметки.
Първо конвертира здравните вноски в цигари и кафета. Ма от скъпите, ма от евтините, ма безкофеиново, Лаваца, Нес - няма значение, спираш за 3 дни, плащаш си вноските и после пак продължаваш.
После се отдаде на некви логически акробатики, в смисъл, "ако се удариш с безкрайно скъпата си кола" и ти трябва лечение на стойност 100 000 лв, пък не си си плащал здравните осигуровки к`во праим ся? - без да си дава сметка, че тия, с безкрайно скъпите коли вече не се хабят да ходят на лекар в България, ако им се налага лечение за 100 000 лв.
Тия дни е загрял, че след като имаш 16 лв за интернет, значи имаш и за здравни вноски.
Петърчо мамин златен!
Аз си плащам всеки месец не 16, а 20 лв за интернет (25 за интернет + кабелна). За тези си пари получавам услуга, която бие по качество всичко, което съм видял в Европа. Като ми зачезне нета, звъня на поддръжката и много рядко ми се е случвало да не ми вдигнат; а когато случайно не ми вдигнат, след известно време те ме търсят, питат ме какъв е проблема и ми обясняват за колко време ще го решат. Обслужването им е 24 часово - нещо, за което само си чувал. С две думи - при интернет услугите е валиден принципът "плащаш - получаваш".
А ние при тебе само плащаме и все пари няма.
Въобще, г-н министърът се държи като фатмака в казармата: "Що не си си зашил якичката? Не си имал време? А снощи спа ли? Значи си имал време!"
Желязна логика!
По тази логика от следващия месец медицински тричленки може да ни причакват навсякъде - на касите на супермаркетите ("Луканка купуваш, а?"), в магазините за черна и бяла техника ("Ти тоя таблет ще си го купиш другия месец, сега си плати вноските"), на бензиностанциите ("Охо-о-о-о, сипваш от скъпия бензин! Въобще, сипваш бензин?! А здравните вноски?").
Въобще, добре се е ориентирал Петърчо, некви тънки сметки прави, да видим дали ще му излязат накрая.
Ах, да не забравяме - братът на дядо му е бил Георги Димитров на изборите през 1946 г. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!