14 юли 2017

Медвед пришел, медвед ушел

Едно от нещата, които научих навремето в Литва е какво е "Медвед пришел, медвед ушел". Сега ще ви разкажа и на вас какво е: алкохолен коктейл на базата на бира и водка. Вземате чаша, сипвате водка, пиете; доливате бира, пиете, доливате бира, пиете, доливате бира и пиете и така докато в чашата не остане само бира - медвед пришел.

После отпивате от бирата, доливате водка. Пиете, доливате водка, пиете и доливате водка докато в чашата не остане само водка - медвед ушел.

В дисциплината литовците имат доста солидна подготовка, ако напиването беше олимпийски спорт гарантирано имат полуфинал най-малкото. На тях и водката им е водка (това вдясно е Ауксине, като я заровя за половин час в снега да стане на олио и гледай какво става), и бирата им е бира (без царевичен грис и други такива изгъзици, една марка произвеждат основно, Швитерис, но си я правят както трябва), и като цяло натрупаният от тях опит е достоен за уважение.

Що го разказвам това ли?

Ми щото като цяло литовците са баскетболисти и алкохолици, при тях футболисти не търси. За тях футболът е като за нас ръгбито или водната топка - бе има там някакъв спорт, знаем за него ама ...

Та е тия алкохолици онзи ден набиха проектчето на великия бизнесмен Киро Гела и треньора по физическо Гошо Многоуспешния.

Лудогорец вероятно ще ги отстрани на реванша, но на мен сега ми е паднало, сега злорадствам. Знам, сега някой ще каже, че съм дребна, злобна душичка и още там нещо си, дреме ми.

А ако не беше такава жега навън щях да си направя един "медвед пришел", за повече няма да ми стигнат нито силите, нито желанието. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!