18 април 2018

Костюмът на Брежнев

На Брежнев му подарили английско сукно, много шикозно. Отишъл той при кремълския шивач да си ушие костюм, онзи го премерил и отсякъл:
- Имате много нестандартна фигура, Леонид Илич, не стига за костюм, ще стане само сако от толкова плат.
-Е, като не става - не става - въздъхнал Брежнев.
След половин година, при посещение в Киев Брежнев извадил сукното и отишъл в шивашкото ателие на киевския обком на партията, ако може да му ушият костюм. Там също го измерили и му казали:
- Много нестандартна фигура имате, Леонид Илич, но на сако и панталон ще стигне.
Брежнев се учудил:
- В Москва едва за сако стигаше, тук и за панталони даже! - и решил да провери как е и в другите градове на страната. Отишъл първо в Тбилиси, влязъл в първата му попаднала пред очите шивашка работилница и веднага към шивача - ушийте ми костюм, моля!
Грузинецът го измерил отгоре до долу и казал:
- Готово, утре ела да си го вземеш!
Брежнев отива на другия ден:
- Ето ти сакото, панталона ...
- А на мен в Москва ми казаха, че фигурата ми ...
- Жилетката ще мериш ли? - прекъснал го грузинецът.
- Как, и жилетка ли има? А в Киев ми казаха, че фигурата ми ...
- Слушай, драги, ти си фигура там, тук си обикновено лайно. Шапката ще мериш ли?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!